Mijn beste foto

Olympus camera sp500 ultra zoom, photo's, pictures, cabo verde, lens, digital camera, foto, fotograaf, photograpy,pixels, wallpaper, desktop, shutter, panorama, shot, macro, ultra, album, online, holland, nederland,dutch,sea, ocean, landscape, portret, close up, time, horizon, sun, light

zondag, juli 23, 2006

Zaanse Schans 23 juli 2006


Gerrit de Duif.

Duiven zijn vliegende ratten heb ik wel eens horen zeggen, het ongdierte in de lucht. Deze duif ziet er in iedergeval niet uit als een rat in de lucht. Mooie closup die zonder de tien keer zoom niet kan nemen op mijn digitale Olympus sp500 camera.

Zaanse Schans

Uit de hele wereld bezoeken de mensen de Zaanse schans. Wat voor dag je ook komt zomer winter herft of voorjaar het stikt er altijd van de japanse touristen. In een dag Zaanse Schans, Edam, Volendam en Amsterdamse wallen (roze buurt), volgende dag naar Parijs. Deze molens zijn denk ik al een paar miljoen keer op de foto genomen.


Molen
Onder het genot van een echt italiaans ijsje heb ik deze foto gemaakt. Geprobeerd om geen touristen op de foto te krijgen.

Zaans huisje
Hier kan je zo een ansichtkaart van maken. Teug in de tijd in een oude televisieserie of zo. mooi contrast slootje met zaans groen huisje.

Hooi
Vroeger waren ze volgens mij vierkant deze hooibalen. Schaduw en spiegeling in het water maken deze foto mooi.