Mijn beste foto

Olympus camera sp500 ultra zoom, photo's, pictures, cabo verde, lens, digital camera, foto, fotograaf, photograpy,pixels, wallpaper, desktop, shutter, panorama, shot, macro, ultra, album, online, holland, nederland,dutch,sea, ocean, landscape, portret, close up, time, horizon, sun, light

zaterdag, oktober 07, 2006

Afscheid van de Zomer 30 September


Bij(na) herfst
Deze bij geniet nog even van een najaarszonnetje. Dichterbij kan ik met deze camera niet meer komen. Ik ben benieuwd wat voor mooie foto's de herfst brengt, misschien ga ik nog een statief kopen om mooie scherpere foto's te maken met mijn Olympus camera digitale zoom en macro opname mogelijk toto 3 centimeter afstand.

Honey Bee
Het stuifmeel op de rug van deze bij kan je tellen. Nog even honing inslaan voor de winter. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over alle foto's die ik in 2006 heb gemaakt. De herft staat voor de deur. De kleuren vind ik wat minder van deze foto, de bijen met de gele bloem en groen kleuren beter.

Mooie bloem
Geen idee wat voor bloem dit is. Genomen in een tuin in Zaandam op een van de laatste zomerse dagen.