Mijn beste foto

Olympus camera sp500 ultra zoom, photo's, pictures, cabo verde, lens, digital camera, foto, fotograaf, photograpy,pixels, wallpaper, desktop, shutter, panorama, shot, macro, ultra, album, online, holland, nederland,dutch,sea, ocean, landscape, portret, close up, time, horizon, sun, light

zondag, oktober 29, 2006

Herfst 29-10-2006


(Even) Zwammen
De herfst is nu echt begonnen, hier een paar foto's van paddestoelen en op de achtergrond wat herfst bladeren. Echt hollands herfst landschap. Het is me nog niet gelukt om een mooie foto te maken in de bossen van de verschillende herfstkleuren. Hier wat foto's geschoten in Zaandam.

Mooie foto om als herfst achtergrond te gebruiken op je computer bureaublad. Foto aanklikken, rechtermuisknop en als bureaublad achtergrond instellen.

Ik hoop de komende weken nog wat mooie plaatjes te schieten. Miscien kom ik die en wel tegen rood met witte stippen. Champignons ben ik ook nog niet tegengekomen.


Inktzwam
Hier een inktzwam die op barsten staat. Als ie openspringt zit alles onder de inkt. Ik weet wel leukere manieren van voortplanten. Vroeger schopte we er altijd tegen aan. Het schijn dit jaar perfect weer te zijn voor paddestoelen, de kabouters zullen blij zijn.

Inktzwam 1
Nog een inktzwam die op springen staat. Leuk die herfstblaadjes